Prodej pneuNáhradní dílyServis motocyklůPneuservis
FacebookYouTube
Nově u nás najdeš autodíly
Kontrola zásilky při převzetí

(co dělat v případě, že je zásilka poškozena)

  V případě poškození zásilky je třeba s řidičem ihned sepsat reklamační protokol. S tímto se pak obrátit na naši společnost, kde již vyřídíme veškeré náležitosti s přepravcem sami. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje tím, že zboží převzal mechanicky nepoškozené.

Pokud nebudete mít sepsaný protokol s přepravní společností, na pozdější reklamace nebude brán zřetel !!!

Stejně tak doporučujeme při převzetí zkontrolovat správnost dodaného zboží. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Pokud je něco špatně, doporučujeme zásilku nepřijímat, případně neprodleně kontaktovat zákaznický servis !!!

Po uplynutí lhůty 14 dnů od převzetí již reklamaci chybného dodání nelze uznat.


 
 
Zasílat novinky
Odhlášení z odběru novinek
Pro odhlášení z odberu novinek, zadejte svoji emailovou adresu do kolonky a potvrďte tlačítkem OK. Pokračujte dle instrukcí v emailové zprávě.
 
Otevírací doba
Po - Pá: 9:00 - 17:30
Zákaznická linka
+420 312 547 380
FAX
+420 314 501 590